Internetinių svetainių kūrimas: mažiau ne visada yra geriau

Svetainių kūrimas

Ne paslaptis, kad vienas labai populiarus posakis skelbia, jog mažiau yra daugiau ir geriau. Ir iš tiesų – būtų galima suskaičiuoti daugybę situaciją, kuomet ši taisyklė tinka. Vis dėlto, internetinių svetainių kūrimas yra vienas iš tų procesų, kuriam šis posakis negalioja, o, jei ir vadovautumėmės juo, tai daug naudos tikrai nesulauktume. Verta pastebėti, kad yra tikrai ne vienas internetinės svetainės elementas turėtų būti kuriamas laikantis principo, jog mažiau yra geriau bei daugiau. Taigi, pasidomėkime, ko tikrai neturėtų būti per mažai kiekvienoje interneto svetainėje.

Teksto

Tai, kad niekas šiais laikais nebemėgsta skaityti, yra ne kas kita, kaip klaidingas mitas. Tekstas dar niekada nebuvo taip vertinamas ir mėgstamas, kaip dabar. Tad jo tikrai neturėtų trūkti kiekvienoje internetinėje svetainėje. Tik, žinoma, jį kuriant reikėtų laikytis tam tikrų reikalavimų – kurti rišlų, informatyvų, įdomų, įtraukiantį, vartotojui naudingą tekstą.

Spalvos

Spalvos – dar vienas svarbus, jūsų internetinės svetainės elementas. Ir nors kai kuriais metais pasirodydavo tendencijos apie tai, kad šiuo klausimu reikėtų laikytis santūrumo bei minimalizmo, visi sutinka su tuo, kad būtent spalvos paverčia mūsų gyvenimą įdomesniu, spalvingesniu, žaismingesniu, todėl tikrai nėra nei vienos priežasties jų atsisakyti, juo labiau, kad šiuo metu ypač madingos yra futuristinės – ryškios spalvos.

Originalūs grafiniai elementai

Originalių grafinių elementų taip pat nebus per daug. netgi priešingai – jau ne vienerius metus pastebima tendencija naudoti tokius fonus, kurie būtų sudaryti iš daugybės smulkių grafinių elementų.

Taigi, apibendrinant galima daryti išvadą, kad teksto, spalvų bei originalių grafinių elementų interneto svetainei tikrai nebus per daug. Tačiau, savaime suprantama, nereikia pamiršti, kad kiekviena situacija yra individuali. Taigi, išvardintų akcentų – teksto, spalvų, ar grafinių elementų gausą interneto svetainei, taip pat kiekvieną kartą reikėtų vertinti atskirai. Vadovaukitės tam tikromis nuostatomis: pavyzdžiui, jei jūsų veikla yra susijusi su teisinėmis paslaugos, tokiu atveju, nereikėtų naudoti futuristinių spalvų – jos nesuteiks pageidaujamo solidumo. Ir atvirkščiai – jei jūsų verslas yra susijęs su nuotykiais, atradimais, pavyzdžiui, turite kelionių agentūrą, tokiu atveju, futuristinės spalvos taps idealiu variantu.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*