Verta pastebėti tai, kad krovinių ekspedijavimas (https://www.arijus.lt/paslaugos/kroviniu-ekspedijavimas) be tokios veiklos, kaip sandėliavimas (https://www.arijus.lt/paslaugos/sandeliavimas) yra tiesiog neįsivaizduojamas. Gerai žinome tai, kad jos viena su kita yra itin glaudžiai susijusios. Dėl šios priežasties, drąsiai galima teigti, kad visą tai gali būti vadinama kompleksinėmis paslaugomis. Žinoma, jas kartu teikia tikrai ne visos įmonės. Tačiau, kai kalbame apie pačias didžiausias mūsų šalyje, abejonių, turbūt, ir nekyla. Be jokios abejonės, tiek didesniam, tiek mažesniam verslui gali išlikti pačių įvairiausių sunkumų. Gerai žinome tai, kad dalis jų akivaizdu, kad buvo ir vis dar yra susiję su tokiomis situacijomis, kaip covid – 19 pandemija, karas Ukrainoje, energetinis karas ir panašiomis situacijomis, kurias girdime kasdien. Žinoma, labai sunku prognozuoti, kaip tai veikia verslą bendrąja prasme, nes kiekviena situacija gali būti labai individuali: Pasakiškus atlyginimus gaunantys jūrininkai: kai viską suskaičiuoji, tie keli tūkstančiai eurų nebeatrodo daug. Puikiai suvokiame tai, kad šiuo aspektu gali dominuoti tiek vidiniai, tiek ir išoriniai veiksniai. Tarkime, verslo kūrimo pradžioje, kur kas daugiau dėmesio yra skiriama pačiai veiklai, tačiau ne vidinei jos analizei, marketingo strategijoms, prekių ir paslaugų vadybai. Neretai, šios užduotys yra atliekamos labai paviršutiniškai. Be jokios abejonės, tuomet, kai užduotys yra planuojamos nuo A iki Z, visą tai tampa kur kas paprasčiau ir net tokios baisios pasaulinės katastrofos nepadaro tokios didelės žalos, kaip Generalinis krovinys.
Kiek kainuoja verslo nuosmukis?
Šiandien labai dažnai girdime apie tai, kad verslas tampa nebepajėgus save išlaikyti. Žinoma, mes kalbame ne apie absoliučią daugumą, tai galioja tik kai kuriais atvejais ir kai kurioms įmonėms. Turime suprasti tai, kad jei muitinės tarpininkai (https://www.arijus.lt/paslaugos/muitines-tarpininkai) ir jų teikiamos paslaugos ar NVS logistika (https://www.arijus.lt/paslaugos/nvs-logistika) mums kainuoja daugiau, nei galėtume uždirbti, gero rezultato pasiekti tikrai nepavyks. Tikėtina, kad artimiausiu metu tokios įmonės laukia ne kas kita, kaip tik bankrotas. Be kita ko, labai dažnai girdime ir apie masinius žmonių atleidimus. Puikiai suvokiame, kad šiuo atveju, tai taip pat yra labai opi problema ir skaudi tema. Turime suvokti tai, kad šis aspektas parodo, koks stiprus ar silpnas yra šis verslas. Kaip rodo realūs pavyzdžiai, net visoje Lietuvoje gerai žinomos įmonės, kurios dėl savo žinomumo buvo vadinamos prestižinėmis, taip pat ne visada sugeba tinkamai išspręsti netikėtai kilusias problemas: Logistikos ekspertai: nors 80 proc. lėktuvų neskraido dėl pandemijos, krovinių pervežimas oro transportu nestoja. Dėl šios priežasties, bankrotas, verslo stabdymas ar kitokie ribojimai taip pat yra labai realūs.